Ik zou wel die +1 nemen met de ISO800 of zelfs 1000 en daarna terug schroeven in de nabewerking
Verder zou ik voor Av kiezen en niet voor Tv dan wisselt het diafragma, alhoewel ik dat betwijfel in de zaal aan gezien zaal licht meestal 3x k.t is. Alleen die mooie zaal in Almere is goed verlicht maar daar zal je wel niet judoen.
F/2.8 lijkt me ook niet zo'n goede keuze.
Annecdote. 2006 WK hockey in Monchen Gladbach. Ik met mijn EOS 300D mocht van de KNHB gratis naar Duitsland omdat ik altijd help bij grote toernooien. Dat tournooi was mijn oud teamgenootje Eby Kessing (Doorn, Kampong, Bloemendaal) geselecteerd voor het NL elftal en aangezien ik zij 4 zussen en moeder bijna als zussen ervaar in veel zaken vroeg mama of ik super vette foto's kon maken. En met mijn accreditatie en relaties met de Duitse Hockey Bond en de Nederlandse was dat wel ok, EF 70-200 L USM f/2.8 gehuurd bij Calumet Amsterdam, en toen naar duitsland. Behalve de foto's in het holland heineken huis waren er maar weinig foto's scherp. WANT!!!!!!
Tv met f/2.8 gevolg behalve asociaal veel alcohol, ballen scherp stukje stick scherp maar weinig van de rest. Ergo DOF te klein. Binnen in het HHH was dat niet zo'n probleem maar op een Hockey veld wel.
Ik vermoed dat je naar f/3.5 of 4 moet gaan om de beide judoka's scherp te krijgen en dus zou ik voor ISO 1000 of hoger gaan +1 kiezen en f/3.5 en RAW en in de nabewerking de ruis 'verminderen' door het terug draaien van de Ev in de software.
Verder veel heeeeeeeeeeeeeeeel veel schieten, en bijna alles weg flikkeren en 5 mooie opnames eruit halen en 9999 weggooien.

En lees dit ff
http://schewephoto.com/ETTR/index.html