Dank voor de reacties, Martin ik heb je request geaccepteerd
@Gemini
De overstraling was bewust. Achter het model hangt een groot stuk vitrage wat ingeflitst wordt door een tweetal flitsers. Ik vind het veel intiemer overkomen dan een cleane witte achtergrond.
Misschien een kwestie van smaak
Ben zelf ook wel blij met deze (de hele serie eigenlijk wel)
Klopt, en is inmiddels opgelost. Buiten de achtergrond staat er maar één flitser op het model en dat nog met een realtief kleine octa. De flitsset is inmiddels uitgebreid met ook meer lichtvormers.
Eveneens smaak, smaken verschillen en dat is soms maar goed ook, anders reden we allemaal in dezelfde ato en at heel Nederland op maandag Macaroni
Had op het gezicht inderdaad net iets scherper gekund, ben ik met je eens. Daarnaast had hij ook gewoon een snellere sluitertijd moeten hebben. Foutje op locatie, zet ik niet meer recht. Ik had graag ook geen beweging in de handen gehad
Hij komt wat donker over hier, misschien een actie van de hoster (Photobucket)
De linkerarm zit links achter het lichaam en rechts deels achter de boa. Dit zijn details die ik in de toekomst beter ter plekke in moet schatten. Het is een gebrek aan mijn ervaring. Je bent overigens de eerste die het opvalt.
Ik vind het om zich wel duidelijk, maar 700 pixels is ook weer niet al te groot natuurlijk.
Hier staat een grotere variant, als je het dan nog niet weet....

Maar in ieder geval bedankt voor je commentaren.
---
Wat ik hierboven laat zien is voor mij een ijkpuntje. Het is de positie wat ik tot nu toe gedaan heb.
Ja, ik heb wel met modelfotografie ge-experimenteerd op school en daar net voor, maar daarna heb ik er eigenlijk praktisch niets meer mee gedaan. Het is voor mij eigenlijk allemaal opnieuw mezelf ontdekken, wat het ook zo interessant maakt.
Morgen staat er weer een model in de studio. Mijn eerste naaktshoot bedenk ik me nu eigenlijk

Maar dat gaat helemaal goedkomen