Gotchas schreef:
Dat ben ik toch echt niet met je eens hoor. Ik had eerlijk gezegd je tekst boven de foto niet eens gelezen
Iedereen kan zien dat je deze in het zonlicht hebt geschoten, maar uiteraard is het een kwestie van smaak en is het jou foto

Ja, dat is zo, maar moet ik dan bij iedere foto die ik plaats en die op een wat zonnige dag geschoten werd te zien krijgen dat jij dat maar niets vind. Waarom zou een foto die op een zonnige dag werd genomen geen goede foto zijn. Er zijn toch meer criteria die bepalen of een foto goed is? Of zelfs mooi?
Ik kom hier met genoegen en plaats foto's om er van te leren en beter te worden. tevens heb ik al meerdere malen ondervonden dat een foto waarvan ik dacht dat ie veel positieve reacties zou oproepen toch nog aardig wat mankementen vertoonde. Dat zijn prima leermomenten.
Maar deze week plaatste ik diverse foto's die vooral positieve reacties verworven - de beide eendenfoto's met knallende kleuren, heel laag standpunt en zeer scherp bijvoorbeeld en dan kom jij mij iedere keer weer melden dat je niet van foto's houd die op zonnige dagen zijn geschoten.
Ik onderken het harde licht en dat dat niet altijd alles is, maar er zijn meer criteria.
Het zou fijn zijn als je daar - mede gezien je functie hier - wat meer rekening mee houd.