Zo dat is dan dat, ik ben er klaar voor.
Bjorn, bedankt voor je reactie en die kan ik begrijpen en waarderen.
Art, dank voor je steun.
SASKIA,
Citaat:
k denk dat ik wel weet waarom je geen reacties kreeg. Ik denk dat hier nog weinig aan te corrigeren valt, ik weet niet wat er aan de hand is. Óf je camera is kapot, óf je hebt met je mobieltje foto's gemaakt, óf je hebt bewust zo'n effect gecreeerd?
De kwaliteit is echt heel slecht, die vlekken zijn overal te zien niet alleen op het gezicht. Compo vind ik ook niks. leuk om wat foto's te hebben van ?je zoon? maar verder echt niet interessant. Belichting is goed als ik dan toch wat positiefs moet zeggen.

Dat was even mijn ongezouten mening, next time better!
vandaag al in een ander topic gezien dat je een beetje gefrustreerd door het leven gaat en dat tact, begrip, nuance, respect niet in je rugzak zit.
Ja de foto's zien er niet goed uit dat zie ik nu ook wel, maar om gelijk te roepen dat je weet waarom ik geen reacties krijg en dat er niks te corrigeren valt en dat ze met een mobieltje gemaakt zijn.
Ik denk dat je mijn mobieltje best eens wilt lenen.
Ik vind het leuk om sportfoto's te maken en ja, zeker van mijn kinderen. Die zullen zo wie zo niet interessant zijn voor jou maar dat hoeft ook niet.
Dit is een forum waar men kan leren van elkaar door te regeren op de foto's, kwaliteit, scherpte, belichting, uitsnede enz. Ik leer hier op dit forum met grote mate en heeft mijn foto's omhoog gehaald en daar ben ik blij om.
Dit was jou ongezouten mening. ik heb liever dat je je ongezouten mening voor je houdt en niet meer reageert op mijn foto's. Ik hou niet zo van mensen zoals jij, die denken altijd maar hun ongezouten mening te moeten geven zonder na te denken of je mensen kwetst.
Je mag een mening hebben maar je hoeft hem niet altijd naar buiten te brengen.
Probeer eens een gesprek te voeren waarom de foto's zo slecht zijn en kom eens met tips waaraan het zou kunnen liggen. Daar hebben we meer aan op een forum in plaats van iemand af te branden die met zijn hobby bezig is en zijn best doet om zijn foto's kwalitatief naar een hoger plan te trekken door te leren van zijn fouten en de tips hier op het forum.
Zo mijn hart is gelucht, sorry als ik je gekwetst heb en ik schaam mij een beetje dat ik me tot jou niveau verlaagt heb.
Voor degene die nog interesse hebben in het probleem van de foto.
Ik denk dat ik het gevonden heb. Update bij foto 4 ziet er volgens mij wel goed uit.
Bij het opslaan voor het web maakte hij er een gif van.
volgens mij is dat het geweest.
Ik hoor wel of jullie het met mij eens zijn, en dan bedoel ik het gedeelte over de foto.