Eric1971 schreef:
Hoi Bas bedankt voor je reactie .............
Wat mijn persoonlijke gedachte gang is, vertel jij ook alleen met je eigen woorden......... Ik heb het namelijk over individuen wat dus gasten als zowel geregistreerde gebruikers kunnen zijn. Ik vertel ook dat niemand verplicht is om te reageren, maar dat het mooi zou zijn dat diegene met hun kennis die te delen zodat je daar een lering uit kunt halen....Wat ik ook begrijp is dat een forum een wisselwerking is qua reactie's, maar stel je voor als iedereen wat zou plaatsen en er word niet gereageerd nou dan is het zo afgelopen met het forum.... Wat betreft je week foto dat ik denk ... Nou nee dat denk jij..... En sorry maar dat is appels met peren vergelijken..... Oftewel als Ajax landskampioen zal worden zal die meer in de publiciteit komen als een NEC die als laatste eindigt.......
Maar goed dit is mijn gedachte gang en jou gedachte gang
V.w.b. De egale achtergrond qua fotografie is mijn duidelijk maar daar moeten dan wel de omstandigheden naar zijn....... Lijkt mijn erg ongepast om in een kasteeltuin ( show tuin ) om daar dan de bloem uit te knippen om zo je egale achtergrond te creëren

. Dus dan moet je roeien met de riemen die je hebt...... En dit is dan het geen wat ik er dan van gemaakt heb
Ben alsnog wel benieuwd Bas wat jou mening is over de geplaatste foto's
Wat ik met voorbeeld weekfoto wil zeggen, is dat die ook op voorpagina staat, evenals dit onderwerp wanneer het net geplaatst is. Dus zullen gasten of bijv. op de weekfoto klikken, of op jouw onderwerp, waardoor hij veel bekeken raakt. Dat is het enige dat ik wil zeggen, niet alleen geregistreerde gebruikers hebben mijn weekfoto gezien, welke precies hetzelfde is bij jouw foto's hier. Dat is geen appels met peren vergelijken, gaat om het principe, wat voor foto heeft er niets mee te maken.

Wat je zegt wbt wisselwerking, dat zei ik dus ook. Als iedereen foto's plaatst maar niet reageert, kun je geen enkel forum fatsoenlijk draaiende houden. Maar in dit geval is het best mogelijk dat er niet zoveel geregistreerde gebruikers de foto gezien hebben. Maar evenals jij acht ik dat onwaarschijnlijk. Maar er zijn ook veel 'lezers en kijkers', welke ingelogd zijn maar weinig schrijven, maar veel kijken, onthoud dat ook.

Over de foto's:
Compliment wbt scherpteligging, je legt de scherpte constant op het goede punt. Persoonlijk doet de vierde mij het meest, fijne plaat, maar bovenal: rustige paat, fijne compositie en achtergrond.