Hmm, misschien heb ik iets te "recht voor z'n raap" gereageerd. Doe ik wel vaker. Excuses als dit negatief is overgekomen. Ik kan inderdaad wat frustratie hebben soms als foto's zonder begeleidende tekst geplaatst worden en dan zelf moeten uitzoeken wat ermee bedoeld wordt als dit niet geheel duidelijk is op het eerste gezicht. Zegt waarschijnlijk meer over mij als persoon dan over jouw foto.
Dank voor je reactie. Ik had al een beetje het vermoeden dat de foto voor het eigen vermaak gemaakt was. Maar omdat je hem op het forum zet ter beoordeling, vroeg ik me op mijn beurt af wat je er precies aan beoordeeld wilt dan. En hoogstaande foto's hoeven zeker niet. Al weet ik niet wat jij verstaat onder hoogstaande foto's. Juist leuk als je foto's neerzet, ook als je begint met fotograferen. Alleen wel handig als je iets over de foto zegt zodat anderen je verder tips kunnen geven om je foto's steeds iets meer te verbeteren. Of misschien niks aan verbeteren als je zelf bereikt hebt wat je voor ogen had.
Het ontbreken van informatie maakte dat ik zelf ging invullen. Nogmaals, het was niet mijn bedoeling je te demotiveren met mijn wat te directe reactie!