Henry: Het klopt dat ik inderdaad gebruik maak van dit forum, voor vragen. Ik dacht dat dit mogelijk was op het forum... en zo nu en dan reageer ik ook op de geplaatste foto's van forumleden.
Omdat ik ze mooi vindt .. en misschien niet goed genoeg in jouw ogen... maar de reacties die ik geef, zijn zoals ze zijn. Ik complimenteer mensen.
Op andere fora (fijn dat je ze er even bij haalt) worden mijn vragen vele malen beter ontvangen dat op dit forum. Tuurlijk wil jij mij helpen, dat heb ik ook altijd gewaardeerd. Ik wist, ook voordat ik het bericht van gisteren schreef, dat jij één van de mensen bent die het meest reageert. Dat is erg fijn. Maar de manier waarop jij soms opmerkingen plaatst vind ik niet vriendelijk. Mag gezegd worden toch?
Frans: lief dat je het voor henry op neemt. Ieder z'n mening. Jij zit hier al veel langer, en ziet hoogstwaarschijnlijk veel meer van Henry voorbij komen. Ik zit hier niet zo vaak , en zie ook vooral de reacties van Henry op mij. Tuurlijk ben ik mij bewust dat het ook aan mij kan liggen, ... het klopt dat ik hier niet vaak ben en dat ik vooral vragen stel.
Heb nergens in de forumregels gelezen dat dit niet mag. Maar het valt mij inderdaad op dat het op dit forum niet gewaardeerd ben. Is prima, maar dan weet ik dat dus nu.
Nogmaals, bedankt voor de inhoudelijke tips die gegeven worden

Daar ben ik erg blij mee.