Het is 28 jul 2025 01:09

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Verwijderd
 Verwijderd
BerichtGeplaatst: 16 nov 2015 11:23 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Fraai portret Ahum.
Leuk dat je weer terug bent.

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Verwijderd
BerichtGeplaatst: 16 nov 2015 11:35 
Lid
Fotografie

Geslacht: Vrouw
voor ik op de foto reageer zou ik wel eerst willen weten of de andere foto's nog worden terug geplaatst :dk

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
 Verwijderd
BerichtGeplaatst: 16 nov 2015 12:17 
Lid
Fotografie

Ahum schreef:
Diverse kennen mij onder de naam Mingus van een ander forum. :)[/quote
Henry schreef:
Okee
sugarman schreef:
Ahum schreef:
Bedankt voor het kijken". zoals aangegeven "Al weer een tijdje geleden".
Meneer Ahum, bedankt voor je uitgebreide reactie en het verbaasd mij dat iedereen het wel best vind wat hier allemaal gebeurd en dat is zonde. .... ik wens dit forum toch een goed hart en geluk toe.

Ahum meldde dat jullie hem kennen van een ander forum. Niet dus :S ...maar dat kan ook een vergissing zijn. :)
Ik kan me eerlijk gezegd ene Mingus en zijn foto's hier niet meer herinneren :dk (ik hoop niet dat me dit kwalijk wordt genomen).

Een snelle zoekactie leert dat de Mingus-foto's van vroeger met reacties verdwenen zijn (en de posten door de Mods verwijderd) maar dat de reacties van Mingus in posts van anderen er nog zijn. Mijn conclusie: Je bent hier lid geweest en dat ook nog best wel lang.

Ik vind het net als Sugerman ook jammer dat de vele foto's van vroeger inclusief reacties verdwenen zijn. Dit geldt ook voor de recent geplaatste foto's onder de naam Ahum.

Het kan natuurlijk goed dat bepaalde reacties verkeerd gevallen zijn, maar dan is een keertje extra "tot 10 tellen" misschien wel beter dan over te gaan tot meer rigoreuze stappen als het verwijderen van foto's en reacties. Al met al blijft het hier toch schriftelijke communicatie.

Een keertje op een PD-uitje komen doet vaak wonderen (en nee... je hoeft dan zeker niet iedereen te tracteren op een koffie of een biertje). Het blijkt dat degene die je hier via het internet ontmoet best wel aardige mensen te zijn die in ieder geval 1 passie met elkaar delen.

Tja... hoe nu verder? Doen alsof er niks gebeurd is, lijkt mij niet een juiste herstart, net zo min als het aannemen van een derde nickname. Een korte toelichting lijkt me wel op zijn plaats, toch?

Verwijderd
BerichtGeplaatst: 16 nov 2015 18:00 
Lid
Fotografie

Henry

1.Het is ook niet erg dat je me niet herinnert onder de naam Mingus en ik zou al helemaal niet weten waar om ik ,of misschien wel "we' het je kwalijk zou nemen dat die naam je niets zegt.

2.Je snelle zoekactie Mingus
Het klopt dat ik hier een aantal jaren lid ben geweest.

3.Over het verwijderen van de foto's bij vertrek.
Ik vind het niet zo vreemd als je ergens vertrekt dat je je spullen meeneemt,in dit geval mijn foto's het is mijn eigendom die ik ter beschikking had gesteld, of wordt hier anders over gedacht.

4.
Natuurlijk kan een reactie wel eens verkeerd vallen maar systematisch de grenzen blijven opzoeken met puur negatie op de man gespeelde opmerkingen, gaat mij te ver, niet alleen tegen mij maar ook tegen anderen.

5.Je schrijft het al ..."Tja.... hoe nu verder"? als dit de aanleiding zou zijn dat Sugarman gaat vertrekken om mijn aanwezigheid op het forum, dan zal ik de wijste maar zijn en jullie geen professioneel fotograaf ontnemen, blokkeer mij dan maar weer.

Ik hoop dat deze toelichting voldoende was.

Verwijderd
BerichtGeplaatst: 16 nov 2015 18:17 
Lid
Fotografie

Ik heb je als Mingus altijd een zeer gewaardeerd lid gevonden.
Na je vertrek in verband met het verwijderen door mij als mod van een nestfoto heb ik je dat ook persoonlijk laten weten.
Het ware eenvoudiger geweest denk ik als je onder de naam Mingus was teruggekomen.
Hoop dat we weer door een deur kunnen.
En denk persoonlijk niet dat sugarman het pand zal verlaten.
Is natuurlijk ook nergens voor nodig.

Verwijderd
BerichtGeplaatst: 16 nov 2015 18:20 
Lid
Fotografie

Ik snap je goed dat je de foto's "meeneemt" als je besluit dat je hier niet meer terug gaat komen. Ook hier zou mijn advies zijn om "even tot 10 te tellen", desnoods een aantal keer. ;)

Als je de foto's verwijdert en al je geposte berichten worden verwijderd inclusief de reacties, dan is dat hoe dan ook jammer (en bezorg je volgens mij best wel veel werk voor de mods), zeker als "de volgende dag" de gemoederen wat gedaald zijn. Je maakt mooie foto's en bent handig in het bewerken. Ik denk dat velen hier van je foto's genieten en nog wat van je kunnen leren.

Mijn ervaring is dat er hier nauwelijks "op de man" wordt gespeeld en daar waar dit gebeurt zullen de mods hier wat aan te doen. Het forum groeit en dagelijks komen er nieuwe leden bij, waardoor het mods-team de afgelopen jaren flink is gegroeid. Het kan best wel eens gebeuren dat er een berichtje die op het randje is of er net overheen tussendoor glipt.

Voor mij hoeft hier ook niemand weg.

Verwijderd
BerichtGeplaatst: 17 nov 2015 14:32 
Lid
Fotografie

Frans schreef:
Ik heb je als Mingus altijd een zeer gewaardeerd lid gevonden.
Na je vertrek in verband met het verwijderen door mij als mod van een nestfoto heb ik je dat ook persoonlijk laten weten.
Het ware eenvoudiger geweest denk ik als je onder de naam Mingus was teruggekomen.
Hoop dat we weer door een deur kunnen.
En denk persoonlijk niet dat sugarman het pand zal verlaten.
Is natuurlijk ook nergens voor nodig.

Is ok frans :D :up

Verwijderd
BerichtGeplaatst: 17 nov 2015 14:40 
Lid
Fotografie

Henry schreef:
Ik snap je goed dat je de foto's "meeneemt" als je besluit dat je hier niet meer terug gaat komen. Ook hier zou mijn advies zijn om "even tot 10 te tellen", desnoods een aantal keer. ;)

Als je de foto's verwijdert en al je geposte berichten worden verwijderd inclusief de reacties, dan is dat hoe dan ook jammer (en bezorg je volgens mij best wel veel werk voor de mods), zeker als "de volgende dag" de gemoederen wat gedaald zijn. Je maakt mooie foto's en bent handig in het bewerken. Ik denk dat velen hier van je foto's genieten en nog wat van je kunnen leren.

Mijn ervaring is dat er hier nauwelijks "op de man" wordt gespeeld en daar waar dit gebeurt zullen de mods hier wat aan te doen. Het forum groeit en dagelijks komen er nieuwe leden bij, waardoor het mods-team de afgelopen jaren flink is gegroeid. Het kan best wel eens gebeuren dat er een berichtje die op het randje is of er net overheen tussendoor glipt.

Bedankt voor je uitleg.

Laten we er maar een streep onder zetten en kijken hoe het verder gaat.

Indien mogelijk zal ik de laatste foto's terugzetten,of moet ik ze opnieuw plaatsen???

Verwijderd
BerichtGeplaatst: 17 nov 2015 14:43 
Lid
Fotografie

sugarman schreef:
Ahum schreef:
Bedankt voor het kijken". zoals aangegeven "Al weer een tijdje geleden".

Meneer Ahum, bedankt voor je uitgebreide reactie en het verbaasd mij dat iedereen het wel best vind wat hier allemaal gebeurd en dat is zonde. Veel fotofora zijn door dit soort individuen ten onder gegaan maar ik wens dit forum toch een goed hart en geluk toe.

Relativeer deze "problemen" ... er zijn veel ergere dingen in het leven... Parijs, Kenya, boko haram, IS
mijn trukje om te proberen me niet druk te maken :rof

Verwijderd
BerichtGeplaatst: 17 nov 2015 14:50 
Lid
Fotografie

Ahum schreef:
Henry schreef:

Bedankt voor je uitleg.
Laten we er maar een streep onder zetten en kijken hoe het verder gaat.
Indien mogelijk zal ik de laatste foto's terugzetten,of moet ik ze opnieuw plaatsen???

Ahum, dat weet ik niet. Ik ben geen beheerder. Ik neem aan dat een beheerder hier nog wel op gaat reageren.

Verwijderd
BerichtGeplaatst: 17 nov 2015 15:09 
Lid
Fotografie

Henry schreef:
Een keertje op een PD-uitje komen doet vaak wonderen (en nee... je hoeft dan zeker niet iedereen te tracteren op een koffie of een biertje).

En je zegt nu pas dat dat niet hoeft? Dan had ik net zo goed wel naar het PD-uitje kunnen gaan... :rof :tn

Anyway, welkom terug Ahum. Over de foto: Fraaie plaat, waar qua bewerking (van vooral de haren) denk ik alles al gezegd is.

Verwijderd
BerichtGeplaatst: 17 nov 2015 15:24 
Lid

Een mooie foto van een al even mooie meid :upc

D.

Verwijderd
BerichtGeplaatst: 17 nov 2015 16:20 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Ja
Mooi model, fijne compositie, goed belicht. Het rode haar had voor mij een stuk minder gemogen maar dat is een kwestie van smaak.

Verwijderd
BerichtGeplaatst: 17 nov 2015 20:23 
Lid
Fotografie

Jullie ook nog bedankt voor het commentaar. :up

Verwijderd
BerichtGeplaatst: 17 nov 2015 21:09 
Lid
Fotografie

Foto's waren uit topics verwijdert, het team heeft die lege topics opgeruimd. Wij kunnen die niet meer terugzetten.

Verwijderd
BerichtGeplaatst: 17 nov 2015 21:34 
Lid
Fotografie

Oke bedankt.

Verwijderd
BerichtGeplaatst: 18 nov 2015 17:00 
Lid

mooi portret maar bewerkte haren vind ik te en niet netjes gedaan.

Verwijderd
BerichtGeplaatst: 18 nov 2015 22:14 
Lid
Fotografie

Martina schreef:
Hoe heb je het haar bewerkt?

Het is al weer een tijdje geleden dat ik dit heb gedaan, ik zou het op moeten zoeken.
Dit rode haar is ontstaan omdat we eerst met een rode pruik hebben gewerkt maar dat beviel niet zo goed, ik heb er wat wilde bewerkingen op los gelaten maar na verloop van tijd gaat dat ook weer over en tegenwoordig komt het niet meer voor.
Ik heb er nog wel een aardige video over gevonden.

http://photoshoproadmap.com/video-tutorials/yt/SfGupxCdIVQ/

Verwijderd
BerichtGeplaatst: 19 nov 2015 01:29 
Lid
Fotografie

Waarin zou je me verder kunnen helpen,ik ben benieuwd, ik sta er in ieder geval open voor, als je goed tips hebt hou ik me aanbevolen :up Wat voor technieken gebruik ik... alle kennis die ik de laatste jaren opgedaan heb in Ps en nog een aantal hulpprogramma's en de combinaties daarvan om tot een gewenste eindresultaat te komen.

Verwijderd
BerichtGeplaatst: 19 nov 2015 11:46 
Lid
Fotografie

Nou... Marina je hulp was van korte duur. :D
Maar als je bedoelt de bewerking in Ps voor dit soort portretten gebruik ik o.a.
Dodge en burning,healing,Frequency Separation, Lagentechniek ,ook wel eens Slickforce techniek enz.
Maar ja in iedergeval bedankt voor de inzet. Ik rommel nog wel even verder. ;)

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2