Ahum schreef:
Diverse kennen mij onder de naam Mingus van een ander forum.

[/quote
Henry schreef:
Okee
sugarman schreef:
Ahum schreef:
Bedankt voor het kijken". zoals aangegeven "Al weer een tijdje geleden".
Meneer Ahum, bedankt voor je uitgebreide reactie en het verbaasd mij dat iedereen het wel best vind wat hier allemaal gebeurd en dat is zonde. .... ik wens dit forum toch een goed hart en geluk toe.
Ahum meldde dat jullie hem kennen van een ander forum. Niet dus

...maar dat kan ook een vergissing zijn.

Ik kan me eerlijk gezegd ene Mingus en zijn foto's hier niet meer herinneren

(ik hoop niet dat me dit kwalijk wordt genomen).
Een snelle zoekactie leert dat de Mingus-foto's van vroeger met reacties verdwenen zijn (en de posten door de Mods verwijderd) maar dat de reacties van Mingus in posts van anderen er nog zijn. Mijn conclusie: Je bent hier lid geweest en dat ook nog best wel lang.
Ik vind het net als Sugerman ook jammer dat de vele foto's van vroeger inclusief reacties verdwenen zijn. Dit geldt ook voor de recent geplaatste foto's onder de naam Ahum.
Het kan natuurlijk goed dat bepaalde reacties verkeerd gevallen zijn, maar dan is een keertje extra "tot 10 tellen" misschien wel beter dan over te gaan tot meer rigoreuze stappen als het verwijderen van foto's en reacties. Al met al blijft het hier toch schriftelijke communicatie.
Een keertje op een PD-uitje komen doet vaak wonderen (en nee... je hoeft dan zeker niet iedereen te tracteren op een koffie of een biertje). Het blijkt dat degene die je hier via het internet ontmoet best wel aardige mensen te zijn die in ieder geval 1 passie met elkaar delen.
Tja... hoe nu verder? Doen alsof er niks gebeurd is, lijkt mij niet een juiste herstart, net zo min als het aannemen van een derde nickname. Een korte toelichting lijkt me wel op zijn plaats, toch?