Kodak Easyshare Z981
- sjinouck
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
kan het niet direct vinden, maar ja, als de kodak al gekocht is, dan heeft het ook geen zin om nog over een 1000d te praten ook..pdm_fotografie schreef:Keek even in haar profiel om te zien waar het kipje mee geschoten is
dpreview, of letsgodigital lijkt me dan beter om toestelletjes te vergelijken...
op BD staat trouwens dezelfde vraag en onderwerp..
nee hoor :ppdm_fotografie schreef:Keek even in haar profiel om te zien waar het kipje mee geschoten is
dat is mn oude sony
als ik heel erg stil zit en het 'iets' dat ik fotografeer ook heel stil zit
DAN is het soms scherp
verder is het bijna altijd bewogen
en idd ik had mn vraag ook gesteld op het belgiumdigital forum ofzoietssjinouck schreef:kan het niet direct vinden, maar ja, als de kodak al gekocht is, dan heeft het ook geen zin om nog over een 1000d te praten ook..pdm_fotografie schreef:Keek even in haar profiel om te zien waar het kipje mee geschoten is
dpreview, of letsgodigital lijkt me dan beter om toestelletjes te vergelijken...
op BD staat trouwens dezelfde vraag en onderwerp..
mar hier is veel meer reactie eigelijk
Wizzeke schreef:nee hoor :ppdm_fotografie schreef:Keek even in haar profiel om te zien waar het kipje mee geschoten is
dat is mn oude sony
als ik heel erg stil zit en het 'iets' dat ik fotografeer ook heel stil zit
DAN is het soms scherp
verder is het bijna altijd bewogen
en aangezien dat fototoestel alsmaar achteruit gaat van kwaliteit enzo, wou ik graag een nieuwe, proffesionele kopen![]()
ik heb dus nog steeds geen nieuwe camera gekocht, duidelijk?
anders is het nogal nutteloos voor mij (en voor jullie) om hier over andere camera's info te vragen, toch?
anders is het nogal nutteloos voor mij (en voor jullie) om hier over andere camera's info te vragen, toch?
- sjinouck
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
alles is duidelijk..
zoals ik al zei, lijkt me die 1000d combi wel iets leuks voor jou..
probeer eea es vast te houden in de fotowinkel, probeer ze ff uit, en dan kun je je keus ook wat makkelijker bepalen..
zoals ik al zei, lijkt me die 1000d combi wel iets leuks voor jou..
probeer eea es vast te houden in de fotowinkel, probeer ze ff uit, en dan kun je je keus ook wat makkelijker bepalen..