f1

f2

f3

exif:
1/125s
f/2.2
iso200

Moubs schreef:Ben er niet weg van, zit naar mijn mening erg veel ruis op;)
dus als je geen tips hebt hoef je van mij niet te reageren

FrenchBull19 schreef:Moubs schreef:Ben er niet weg van, zit naar mijn mening erg veel ruis op;)
je hebt nu al meerdere malen aangegeven dat je niet weg bent van mijn fotoosdus als je geen tips hebt hoef je van mij niet te reageren
![]()
Jij wil de ruis zelf laten zitten omdat hij je niet stoort, dat is prima natuurlijk. Ikzelf denk dattie zonder ruis net wat rustiger en meer 'af' oogt. 

Lein schreef:FrenchBull19 schreef:Moubs schreef:Ben er niet weg van, zit naar mijn mening erg veel ruis op;)
je hebt nu al meerdere malen aangegeven dat je niet weg bent van mijn fotoosdus als je geen tips hebt hoef je van mij niet te reageren
![]()
Ik zie in het commentaar van moubs toch echt wel een tip en dat is dezelfde als die van mij, iets met ruis....Jij wil de ruis zelf laten zitten omdat hij je niet stoort, dat is prima natuurlijk. Ikzelf denk dattie zonder ruis net wat rustiger en meer 'af' oogt.

zou het zelf anders hebben verwoord
uit de hand is het erg moeilijk in deze combi :O maar daar valt aan te werken !
FrenchBull19 schreef:en de scherpte, zou ik moeten gaan werken met een statief of rijst zak om hem scherper te krijgen met deze combiuit de hand is het erg moeilijk in deze combi