1.

2.

Gezien de vorige foto's heb ik me toch weer op zwart-wit geconcentreerd. Ben benieuwd of dit nu beter gaat, met de adviezen van de andere topics in mijn achterhoofd.

Ik met de modellen en ArtenCo de kans om relaxed te spelen met het licht. Mijn hele huiskamer verbouwd tot studio. Ik zie nu wel dat ik misschien toch iets meer met jou bezig had kunnen zijn.
Ik zie dat het licht niet helemaal goed staat en ondanks dat je met F/6 fotografeerde (tenminste dat zei je als ik het me goed herinner) zie ik dat er erg veel scherpte op de achtergrond ligt. Door de omzetting zie je daardoor elk oneffenheidje erop. Ik zie nu ook pas dat je een groothoek mee had? 

Het ziet er zo natuurlijk uit als je bezig bent!! De foto met Giel met de schaatsmuts bijvoorbeeld. Die is zo mooi, daar kan ik van leren! Daar zie je niet dat je dit niet gewend bent...
Nuelle schreef:Ik realiseerde me dat inderdaad te weinig ArtenCo... Ik heb jouw fotowerk nogal hoog staan en ik heb echt veel bewondering voor je foto's. Dan vergeet ik steeds dat je niet gewend bent met de lampen te werken.Het ziet er zo natuurlijk uit als je bezig bent!! De foto met Giel met de schaatsmuts bijvoorbeeld. Die is zo mooi, daar kan ik van leren! Daar zie je niet dat je dit niet gewend bent...
Nogmaals, het is niet aan mij om jou, of wie dan ook hard aan te pakken en ik vind het ook niet leuk als dit zo over komt omdat dit juist absoluut mijn intentie niet is. Jij maakt prachtige platen en daar kijk ik juist met bewondering naar!